8 טיפים לכרטיס ביקור דיגיטלי סלוקארד מוצלח
כרטיס ביקור דיגיטלי חייב להיות בעל ערך עבור הלקוחות שלכם, לכן ריכזנו עבורכם 8 טיפים קלים לביצוע שיעזרו לכם להפוך את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם למוצלח במיוחד.
טיפ מספר 1 לכרטיס ביקור דיגיטלי סלוקארד מוצלח: תמונת לוגו
הפנים של העסק שלכם הם קו החיבור של העסק עם הלקוחות.
כשאתם בוחרים להעלות תמונה ראשית אל כרטיס הביקור שלכם, רצוי לבחור בתמונת לוגו חדה וברורה של העסק שלכם.
טיפ מספר 2 לכרטיס ביקור דיגיטלי סלוקארד מוצלח: גלריית תמונות
העלו תמונות איכותיות של המקום, המוצרים, השירותים, של לקוחות וכל מה שיכול ללקוחות שלכם לקבל אמינות כלפיכם.
טיפ מספר 3 לכרטיס ביקור דיגיטלי סלוקארד מוצלח: תהיו זמינים
כאשר אתם מכניסים מספר פלאפון ישיר בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, אתם חייבים להיות זמינים!
לכן חשוב להכניס את המספר שבו אתם זמינים במידה המקסימלית ביותר.
טיפ מספר 4 לכרטיס ביקור דיגיטלי סלוקארד מוצלח: תבנית מותאמת
לכל עסק יש תדמית שונה עבור לקוחותיו, עורך דין צריך לשדר ייצוגיות ומקצועיות, קוסמטיקאית צריכה לשדר יופי וצבע וסוכן ביטוח צריך לשדר אמינות. לכן חשוב מאוד לבחור תבנית אשר תתאים לאופיו של העסק.
בסלוקארד תוכלו לבחור את התבנית המותאמת אישית שלכם בקלות. החלטתם שאתם רוצים להחליף תבנית? אין בעיה! קליק ואתם בתבנית חדשה!
טיפ מספר 5 לכרטיס ביקור דיגיטלי סלוקארד מוצלח: מבצע מיוחד
אנו צריכים בתור בעלי עסקים ליצור טריגר אצל הלקוחות שלנו, טריגר יכול להגיע במגוון דרכים, כשהדרך הטובה ביותר איך לא – קופון הנחה או הטבה משמעותית שתגרום ללקוח ברגע האמת – לבוא אלינו.
בבניית הכרטיס חשוב להוסיף קופון ייחודי שיבדל אתכם מהמתחרים!
טיפ מספר 6 לכרטיס ביקור דיגיטלי סלוקארד מוצלח: ניהול נכון של הודעות
כיאה לכרטיס ביקור דיגיטלי מוצלח, פניות הן השימוש העיקרי שלו. מה שמוביל אותנו למצב שבו נוכל לקבל המון הודעות בצורה מבולגנת ולא מסודרת. אז זהו שלא! בתוך המערכת של סלוקארד תוכלו לנהל את מאגר הפניות שלכם באופן מסודר עם מערכת CRM לניהול פניות בצורה מבוקרת, ייחודית ומסודרת להפליא והכי חשוב – פשוטה.
טיפ מספר 7 לכרטיס ביקור דיגיטלי סלוקארד מוצלח: אופטימיזציה מתמדת
העלינו את כרטיס הביקור שלנו לאוויר, שבוע אחד קיבלנו 30 פניות ושבוע אחרי לא קיבלנו אפילו פניה אחת.
אנו צריכים ללמוד מהנתונים ולשפרם באופן מתמיד (בשפה המקצועית אופטימיזציה).
בתוך המערכת של סלוקארד תוכלו לראות נתוני כניסות של כרטיס הביקור שלכם ומשם להסיק את המסקנות החכמות ביותר עבור ההפצה הרלוונטית ושינוי הכרטיס בהתאם למה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם אוהבים.
טיפ מספר 8 לכרטיס ביקור דיגיטלי סלוקארד מוצלח: השתמשו באופציית QR
יש המון לקוחות פוטנציאליים שמגיעים אליכם לחנות כשאתם לא שם. העבירו אותם אל כרטיס הביקור הדיגיטלי ע"י הדבקת QR על אדן החלון של הכניסה הראשית של החנות שלכם.
את קוד ה-QR של הכרטיס שלכם תוכלו למצוא בלוח הבקרה של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.
*קוד QR (באנגלית: Quick Response Code) ברקוד דו-ממדי, שבו מקודד מידע טקסטואלי בצורה גרפית.
מקווים שנהניתם מהטיפים, במידה והנכם מעוניינים לקבל עוד טיפים והמלצות לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר או בעמוד הפייסבוק שלנו. https://cellocard.co.il , https://www.facebook.com/cellocard
השארת תגובה